آشيانه


خواننده آمریکایی که از بودا به اسلام رسید

سایت اوباما- جاناتان یوسف علی یک پدیده است. زندگی وی اگر عجیبتر از زندگی شان علی استون نباشد، کمتر نیست. تنها مورد تعجب آور در زندگی علی، آهنگ‌سازی دلنشین او و یا برچسب "یا حسین" بر روی گیتارش نیست بلکه از آن عجیبتر، مسیر زندگی اوست که در پیچ و خم مکاتب، راه درازی را طی کرده است.

او همانگونه که خود می‌گوید مسلمان به دنیا نیامده است و ابتدا زندگی خود را براساس بی دینی و بی خدایی و حتی در برهه‌ای، براساس تعالیم بودا بنا نهاده است اما اینطور که می‌گوید در نهایت به نقطه‌ای می رسد که هیچکدام از این راه‌ها را منتج به سعادت بشر نمی‌داند و از ابتدا به دنبال حقیقت می‌گردد. 

اگر دور و بر شما، هستند کسانی که ژست بی‌خدایی و بی‌دینی به سرشان زده و یا مدهوش تزهای ظاهراً انسانی* بودیسم هستند، خواندن این گفتگوی جالب را به آن‌ها هم توصیه کنید. 

جاناتان یوسف علی، طی گفتگویی که با باراک اوباما دات آی آر انجام داده، درباره زندگی شخصی خود می‌گوید: من مسلمان به دنیا نیامده‌ام. پدرم که یک سفیدپوست آمریکایی است از خانواده‌ای مسیحی است اما یک مسیحی معتقد نیست و به دستورات آن عمل نمی‌کند. مادرم اهل کره جنوبی است و در واقع هیچ زمینه مذهبی مشخصی ندارد. هیچ کدام از والدین من در مورد مذهب و یا باورهایشان با من صحبتی نکرده‌اند حتی از زمان کودکی من. ما برخی مواقع کلیسا می‌رفتیم اما این رفتن مداومت نداشت. والدینم وقتی من هفت سالم بود از یکدیگر جدا شدند. بقیه دوران کودکی من با پدر و نامادری‌ام سپری شد و مادر خودم را بیش از یکی دو بار در سال نمی‌دیدم.

این خواننده آمریکایی با اشاره به تلاش کودکانه‌اش برای دریافت حقیقت جهان می‌گوید: هنگامی که 10 سالم بود شروع به تفکر در مورد زندگی به طور کلی نمودم اما هر زمان که شروع به تفکر می‌کردم، یک حس بی‌معنایی و خلا به من دست می‌داد. در دوران نوجوانی‌ام این احساس فزونی یافت و به خاطر می‌آورم که از خودم می‌پرسیدم که آیا به خدا اعتقاد دارم یا ندارم. در آن زمان 14 یا 15 سالم بود و یادم هست که تصمیمی در این باره گرفتم: «نه من به خدا باور ندارم». 
جاناتان با اشاره به فرضیه‌ای که در سنین نوجوانی برای خود انتخاب کرده بود، می‌گوید: در آن زمان فکر می‌کردم که فرد بیخدایی هستم و آشکارا مذهب و اعتقادات مذهبی را نقد می‌کردم و آنها را نادرست می‌پنداشتم و اعتقاد به مذهب را مانند اعتقاد به داستان‌های افسانه‌ای و بابا نوئل می‌دانستم اما هرچه بیشتر میخواندم، به ویژه کتابهای ادبی و فلسفی، دیدگاهم به مذهب ملایمتر می‌شد. در آن زمان، بیشتر از همه به عقاید بودایی‌ها علاقه‌مند شدم. 

وی درخصوص مکتب بودا می‌افزاید: در مورد آئین بودا چند کتاب خواندم اما هرچه می‌خواندم به نقطه بحران در زندگی خود نزدیک می‌شدم. این زمان، 22 یا 24 ساله بودم. بار دیگر خودم را در موقعیتی می‌یافتم که این سوال را از خودم بپرسم. «آیا خدا وجود دارد؟» اینبار تصمیم گرفتم فرض را بر این بگذارم که بله. خدا وجود دارد و برای یافتن راهنمایی در این زمینه، برای اولین بار دست به دعا برداشتم. 


ترانه‌ای با موضوع نیاز بشریت به امام زمان
 

جاناتان یوسف علی با مقایسه‌ای بین مسیحیت و اسلام می‌گوید: بعد از باور وجود خدا، احساسم این بود که بایستی از مذهبی پیروی کنم تا به من بگوید که چگونه باورهای خود را به بوته عمل بگذارم. اولین و بدیهی‌ترین انتخاب مسیحیت بود اما من همواره احساس کرده‌ام که مسیحیت خیلی سطحی است و تناقضات زیادی دارد و اینکه مسیحیان تقریباً سالوس هستند. به اسلام هرگز فکر نکرده بودم تا اینکه در کلاس تاریخ جهان، در مورد آن چیزهایی فهمیدم و چند مسلمان را در خوابگاه دانشجویی ملاقات کردم که اتفاقاً شیعه بودند. به خاطر روشن بودن مفاهیم عقلی و فلسفی اسلام، به سرعت این دین را انتخاب کردم و به مرکز محلی شیعیان در دالاس ایالت تگزاس رفتم. در آنجا حجت الاسلام شمشاد حیدر را دیدم که روحانی آنجا بود. در طول چند سال بعدی، بیشتر و بیشتر یاد می‌گرفتم و به ویژه به خاطر راهنمایی‌های استاد شمشاد حیدر، ایمانم مستحکم‌تر می‌شد. 

این خواننده آمریکایی با اشاره به نحوه ازدواج خود می‌گوید: در همان ایام، با یکی از بانوان شیعه که اصالتاً پاکستانی اما در ایالات متحده بزرگ شده بود، ازدواج کردم. ما اکنون دارای سه فرزند، دو دختر 6 و 7 ساله و یک پسر 3 ساله هستیم و الحمد لله من الان سی و پنج سال دارم. 



جاناتان یوسف علی یک فعال ضد سرمایه‌داری نیز محسوب می‌شود
 

وی در خصوص فعالیتش در موسیقی عنوان کرده است: فعالیتم در زمینه موسیقی یک فعالیت تفریحی است. من از نیاز « ابراز هنری» اسلام (به ویژه تشیع) به سبک غربی هنر الهام گرفته‌ام. کار رسمی و تمام‌وقت من در 8 سال گذشته تدریس در دبیرستان‌های محلی بوده است. من زبان و ادبیات انگلیسی در کلاس‌های یازدهم و دوازدهم تدریس می کنم. امسال از تدریس استعفا دادم تا دروس 2 ساله پیش حوزوی را در فلوریدا آغاز کنم. بعد از آن، انشاء الله امیدوارم بتوانم در قم ادامه تحصیل دهم.

وی در ادامه با اشاره به یکی از ترانه‌های خود که برای مردم بحرین خوانده، عنوان می‌کند:  در مورد سرکوب عمومی در بحرین اطلاع دارم و خواستم ترانه‌ای را در همبستگی با آنهایی بنویسم که در راه حقوق و شرف خود در برابر ظالم برخاسته‌اند. نمی‌دانم چه تعداد بحرینی این ترانه را شنیده‌اند اما دعا می‌کنم که تاثیر مثبتی روی این انقلاب داشته باشد.

جاناتان یوسف علی همچنین با اشاره به دیدار اخیر خود از ایران، این اتفاق را "یکی از بهترین تجربیات زندگی" خود دانسته و می‌گوید: می‌پنداشتم که تفاوت‌های فرهنگی بین من و ایرانیان، مشکلاتی را به وجود آورد اما هیچ نکته منفی مشاهده نشد و فرصت زیارت حرم حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در مشهد و قم، فرصتی طلایی در زندگی من بود. 

این خواننده آمریکایی در پایان می‌افزاید: بهترین نکته سفر من به ایران این بود که فهمیدم که به کشوری سفر کرده‌ام که "در سایه ولایت رهبر بزرگ و فهیمی مانند امام خامنه‌ای بوده است." 


نمایی از اتاق جاناتان علی در خانه‌اش در فلوریدا
 

وب سایت جاناتان به آدرس jonyusufali.com حاوی کلیپ‌های وی است و همچنین در یوتیوب نیز کلیپ‌های ترانه‌های جاناتان به نمایش در آمده است. جاناتان همچنین صفحه‌ای نیز در فیس بوک دارد که امکان گپ و گفت دوستانه با او نیز از طریق این صفحه میسر است. وی ضمن انتشار ترانه‌هایی با موضوعات ضدسرمایه داری در این صفحه، ترانه‌هایی نیز با موضوعات مذهبی در این صفحه منتشر کرده است.

* به نظر می‌رسد که پس از نسل‌کشی، تجاوز و غارت ده‌ها هزار مسلمان میانماری توسط بوداییان این کشور و سکوت محض  آنگ سان سو چی  و دالایی لاما به عنوان چهره‌های شاخص بوداییسم نسبت به این جنایات، جایی برای آئین محبت و دوستی خواندن بوداییسم وجود دارد. 

نويسنده: رويا عليزاده | تاريخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |

نایت اسکین

نويسنده: رويا عليزاده | تاريخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |

نایت اسکین

نويسنده: رويا عليزاده | تاريخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |

نایت اسکین

نويسنده: رويا عليزاده | تاريخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |

عکس و بیوگرافی ملکه اینهیون سریال افسانه دونگ یی

نام اصلی : پارک هان سون

متولد 22 اکتبر 1987 (25 ساله) برج ترازو - کره جنوبی
قد : 165 سانتی متر | وزن : 45 کیلوگرم
گروه خونی : AB

پارک هان سون متولد 22 اکتبر 1987 در کشور کره جنوبی و بازیگر سینماست . وی سال 2010 در سریال تاریخی دونگ یی به عنوان ملکه اینهیون در کنار بازیگرانی همچون هان هیو جو، جین جی هی، پرش سو بن و لی سو یئون ایفای نقش نمود .
او قبلاً در فیلم و سریال هایی همچون بدون توقف ، زادگاه افسانه ها ، رسوایی در پایتخت ، مادر و من از بوسان آمدم بازی کرده بود .

http://korean.plogger.ir/upload/k/korean/pictures/72931508035268.jpg


عکس های ملکه اینهیون سریال افسانه دونگ یی - تصوير 2310 عکس های ملکه اینهیون سریال افسانه دونگ یی - تصوير 2309 عکس های ملکه اینهیون سریال افسانه دونگ یی - تصوير 2308 عکس های ملکه اینهیون سریال افسانه دونگ یی - تصوير 2307

 

عکس های ملکه اینهیون سریال افسانه دونگ یی - تصوير 2304 عکس های ملکه اینهیون سریال افسانه دونگ یی - تصوير 2303 عکس های ملکه اینهیون سریال افسانه دونگ یی - تصوير 2302 عکس های ملکه اینهیون سریال افسانه دونگ یی - تصوير 2301

عکس های ملکه اینهیون سریال افسانه دونگ یی - تصوير 2306  عکس های ملکه اینهیون سریال افسانه دونگ یی - تصوير 2305  عکس های ملکه اینهیون سریال افسانه دونگ یی - تصوير 2312   عکس های ملکه اینهیون سریال افسانه دونگ یی - تصوير 2311

عکس های ملکه اینهیون سریال افسانه دونگ یی - تصوير 2317 عکس های ملکه اینهیون سریال افسانه دونگ یی - تصوير 2299 عکس های ملکه اینهیون سریال افسانه دونگ یی - تصوير 2298

نويسنده: رويا عليزاده | تاريخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |

عکس هایی از جی جین هی بازیگر نقش سوکجونگ در افسانه دونگ یی

جی جین هی متولد 24 جوان 1971 (41 ساله) بازیگر اهل کشور کره جنوبی است . وی تاکنون در فیلم و سریال زیادی به ایفای نقش پرداخته که از جمله سریال می توان به 4 خواهر ، نامه عاشقانه ، جواهری در قصر ، روزهای بهاری ، نورافکن و مردی که نمی توانست ازدواج کند ، افسانه دونگ یی اشاره نمود و از جمله فیلم ها مسابقه جذابیت ، اچ ، باغ قدیمی و فرار از خانه است که وی را به شهرت و محبوبیت قابل توجهی در کشور کره جنوبی رسانده است . بازی او در افسانه دونگ یی آخرین کار بازی او بوده و پس از آن و در سال 2010 تا کنون هنوز در فیلم و سریالی بازی نکرده است و به نظر میرسد پس از یک دوره ی فعال و پرکار هم اکنون در تعطیلات به سر می برد . . . عکس هایی از او را در ادامه مشاهده می کنید که برای مشاهده در اندازه واقعی بر روی آن کلیک کنید . . .

http://korean.plogger.ir/upload/k/korean/pictures/6144155409616.jpg

عکس هایی از جی جین هی بازیگر نقش سوکجونگ در افسانه دونگ یی - تصوير 2371 عکس هایی از جی جین هی بازیگر نقش سوکجونگ در افسانه دونگ یی - تصوير 2370 عکس هایی از جی جین هی بازیگر نقش سوکجونگ در افسانه دونگ یی - تصوير 2369 عکس هایی از جی جین هی بازیگر نقش سوکجونگ در افسانه دونگ یی - تصوير 2368
عکس هایی از جی جین هی بازیگر نقش سوکجونگ در افسانه دونگ یی - تصوير 2365 عکس هایی از جی جین هی بازیگر نقش سوکجونگ در افسانه دونگ یی - تصوير 2364 عکس هایی از جی جین هی بازیگر نقش سوکجونگ در افسانه دونگ یی - تصوير 2363 عکس هایی از جی جین هی بازیگر نقش سوکجونگ در افسانه دونگ یی - تصوير 2362

 عکس هایی از جی جین هی بازیگر نقش سوکجونگ در افسانه دونگ یی - تصوير 2367   عکس هایی از جی جین هی بازیگر نقش سوکجونگ در افسانه دونگ یی - تصوير 2366   عکس هایی از جی جین هی بازیگر نقش سوکجونگ در افسانه دونگ یی - تصوير 2361    عکس هایی از جی جین هی بازیگر نقش سوکجونگ در افسانه دونگ یی - تصوير 2360

نويسنده: رويا عليزاده | تاريخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |

اس ام اس هاي باحال و جديد

دلم می خواست بهانه‌ای باشی برای فراموش کردن همه چیز
.
.
.سکوتم را به باران هدیه کردم تمام زندگی را گریه کردم.نبودی در فراق شانه هایت .به هر خاکی رسیدم گریه کردم   .
.
.
مردن آن نیست که در سینه ی خاک دفن شوم مردن آن است که از خاطر تو با همه ی خاطره ها محو شوم
.
.
زندگی زیباست زشتی‌های آن تقصیر ماست، در مسیرش هرچه نازیباست آن تدبیر ماست! زندگی آب روانی است روان می‌گذرد... آنچه تقدیر من و توست همان می‌گذرد.

.
.
عشق مانند عابری است که گاه خود را به کوری میزند تا تو از خیابان عبورش دهی بی انکه بدانی عبورت داد
.
.
.
احساس سوختن به تماشا نمی ارزد آتش بگیر تا بدانی چه می کشم
.
.
.
خبری تاسف بار به دستمون رسید که : دو تا اصفهانی شیرجه میزنن تو آب میگن هر کس زودتر سرش از آب اومد بیرون باید شام بده هنوز جسد هیچکدومشون رو پیدا نکردن
.
.
.
از یارو می پرسن اسم کوچیک جومونگ چیه ؟میگه : افــــسانه
.
.
.
عشق، نردبانی است که ما را از خود بالا می کشد. عشق، همان فعل انفعالی است که در برابر گل سرخ به ما دست می دهد. عشق، عزرائیل زیبایی است که رسید، جسم ما رامی گیرد و قبض روح راامضا می کند عشق، اولین آهی است که در آیینه کشیده ایم. عشق، اولین حقوق ما از باجه معرفت است. عشق،خرید وفروش با پای عاشق و معشوق است.
.
.
.
چه اسارت بی افتخاری است در بند حرف این و آن بودن
.
.
.
چقدر دوست داشتم یک نفر از من می پرسید چرا نگاه هایت آنقدر غمگین است؟چرا لبخندهایت آنقدر تلخ و بیرنگ است؟ اما افسوس که هیچ کس نبود ...همیشه من بودم و من و تنهایی پر از خاطره ... آری با تو هستم! با تویی که از کنارم گذشتی و حتی یک بار هم نپرسیدی چرا چشمهایم همیشه بارانی است
.
.
.
آن شب که دلی بود به میخانه نشستیم... آن عهد که بستیم به پیمانه شکستیم... ای فاتح هر قلب همان طور که گفتی... ما عهد شکستیم ولی دل نشکستیم
.
.
.
غضنفر سرطان میگیره هرکی میاد خونش میگه من ایدز دارم زنش میگه مرد چرا دروغ میگی .میگه میخوام بعد از مرگم کسی بات ازدواج نکنه!!
.
.
.
یکی بود یکی نبود.زیر این سقف کبود یه غریبه اشنا دل و جونمو ربود.اینجوری نگام نکن گل یاس مهربون.اون غریبه خودتی همیشه پیشم بمون
.
.
.
غضنفر پری دریایی می‌بینه و بهش میگه: تو چقدر خوشگلی، زن من می‌شی؟ پری میگه: من که آدم نیستم، غضنفر میگه: فکرکردی من آدمم؟
.
.
.
یک نصیحت: مواظب خودت باش! یک خواهش: اصلاً عوض نشو! یک آرزو: فراموشم نکن! یک دروغ: تورو دوست ‏ندارم!!، یک حقیقت: دلم برات تنگ شده
.
.
.
زندگی اجبار است ... مرگ انتظار است ... عشق یک بار است ... جدایی دشوار است ... ولی یاد تو تکرار است ... !
.
.
.
به جای ریختن آب پشت سر مسافر انداختن تف کفایت می کند ... ستاد اصلاح الگوی مصرف
.
.
.
یادته بهت گفتم که خشت دیوار دلتم، تو هم منو شکستی.ولی اشکالی نداره، حالا خاک زیر پاتم
.
.
.
.

منتظر اس ام اس هاي با حال و جديد ما باشيد .....

 

نويسنده: رويا عليزاده | تاريخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |

دلایل وجود امام زمان (عج) از دیدگاه قرآن؟

یکی از مباحث در حوزه مهدویت، اثبات وجود امام زمان ـ علیه السلام ـ است. این نکته بسیار مهم و زیر بنائی است. اساس حرکت تخریبی مخالفان نیز برای ایجاد شبهه و شک در این رکن رکین است و در روایات ما نیز اشاره شده است که طول غیبت حضرت، باعث به وجود آمدن شک و شبهه در قلوب افراد متزلزل می شود تا آن جا که عده ای می گویند: اصلاً، امامی نیست و چنین فردی متولد نشده است لذا اثبات وجود امام و بلکه اثبات اضطرار به او، نکته مهمی است که در حوزه مهدی پژوهی، نقش بسزایی دارد.
راه های اثبات وجود امام، متعدد است و مختلف. در هر حوزه بحثی با همان زبان این استدلال ها بررسی می شود، تاریخ، عقل و تجربه و کشف،


ادامه مطلب
نويسنده: رويا عليزاده | تاريخ: چهار شنبه 8 شهريور 1391برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |